Obchodní podmínky pro dodání služeb
Všeobecný proces průběhu objednávky:
1) Vložíte službu do košíku, vyplníte fakturační a dodací údaje, odešlete objednávku.
2) Do 24 hodin Vám na email přijde potvrzení objednávky a následně Vám zavolám.
3) Napíšete emailem své požadavky na web a pošlete texty a fotografie.
4) Vyhodnotím Vaše požadavky a odsouhlasíme si realizaci.
5) Zaplatíte zálohu ve výši 50% ceny řešení na účet číslo: 2300521392/2010 Fio banka.
6) Průběžně vám budu zasílat k odsouhlašení hotové části webu.
7) Doplatíte zbytek ceny.
8) Potvrdíte převzetí aplikace a hesel.
Základní ustanovení
Obchodní podmínky platí pro nákup služeb v internetovém obchodě www.super-tip.cz , který provozuje Ing. Radek Hoďák, adresa Tichá 502, 742 74 Tichá, IČ: 18979661, prodejce je plátcem DPH - DIČ: CZ6306061168. Fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku. Kontakt: radek@hodak.cz .
Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku služeb vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Uzavření a platnost smlouvy vzniká správným vyplnění údajů o zákazníkovi uvedených při objednání a odesláním objednávky obchodníkovi.
Aktuální ceny jsou vždy uvedeny u služeb na webových stránkách obchodu. Stejně tak informace o službách. V případě změny cen nebo druhu služeb zůstává v platnosti cena a druh v době objednání. O případné změně je prodejce povinen se se zákazníkem nejprve dohodnout. V případě nejasností nebo potřeby podrobnějších informací o službách se prosím obraťte dotazem na email obchodníka radek@hodak.cz .
Dodací podmínky
Po zaplacení zálohy Vám budu průběžně zasílat k odsouhlašení hotové části webu. Dobu plnění si dohodneme po odsouhlašení Vašich požadavků.
Platební podmínky
50% předem – před začátkem realizace je nutné pořídit doménu a hosting aplikace, 50% po odevzdání aplikace. Případné navýšení ceny musí být odsouhlašeno předem.
Ochrana osobních údajů
Obchod při své činnosti neposkytuje osobní informace o svých klientech třetí osobě; prohlašuje, že informace bude využívat výlučně pro svou potřebu. Osobní údaje zadané klientem při objednání služeb budou využity výlučně pro vyřízení dané objednávky.
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami nebo firmou prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Záruční podmínky
Záruka se vztahuje na opravitelné realizační chyby. Nelze reklamovat chyby redakčního systému, který je dodáván extérní firmou – případné vzniklé problémy budeme řešit společně.
Odstoupení od smlouvy
Kupující má právo odstoupit od smlouvy před zahájením realizace (nákup domény a hostingu). Následné odstoupení od smlouvy je zpoplatněno ve výši realizovaných nákladů a služeb.
V tomto případě bude případný přeplatek vrácen na účet kupujícího nebo doplatek dofakturován. Vše po vzájemné dohodě
Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 1. 12. 2016.
Ing. Radek Hoďák
Obchodní podmínky pro dodání služeb
Všeobecný proces průběhu objednávky:
1) Vložíte službu do košíku, vyplníte fakturační a dodací údaje, odešlete objednávku.
2) Do 24 hodin Vám na email přijde potvrzení objednávky a následně Vám zavolám.
3) Napíšete emailem své požadavky na web a pošlete texty a fotografie.
4) Vyhodnotím Vaše požadavky a odsouhlasíme si realizaci.
5) Zaplatíte zálohu ve výši 50% ceny řešení na účet číslo: 2300521392/2010 Fio banka.
6) Průběžně vám budu zasílat k odsouhlašení hotové části webu.
7) Doplatíte zbytek ceny.
8) Potvrdíte převzetí aplikace a hesel.
Základní ustanovení
Obchodní podmínky platí pro nákup služeb v internetovém obchodě www.super-tip.cz , který provozuje Ing. Radek Hoďák, adresa Tichá 502, 742 74 Tichá, IČ: 18979661, prodejce je plátcem DPH - DIČ: CZ6306061168. Fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku. Kontakt: radek@hodak.cz .
Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku služeb vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Uzavření a platnost smlouvy vzniká správným vyplnění údajů o zákazníkovi uvedených při objednání a odesláním objednávky obchodníkovi.
Aktuální ceny jsou vždy uvedeny u služeb na webových stránkách obchodu. Stejně tak informace o službách. V případě změny cen nebo druhu služeb zůstává v platnosti cena a druh v době objednání. O případné změně je prodejce povinen se se zákazníkem nejprve dohodnout. V případě nejasností nebo potřeby podrobnějších informací o službách se prosím obraťte dotazem na email obchodníka radek@hodak.cz .
Dodací podmínky
Po zaplacení zálohy Vám budu průběžně zasílat k odsouhlašení hotové části webu. Dobu plnění si dohodneme po odsouhlašení Vašich požadavků.
Platební podmínky
50% předem – před začátkem realizace je nutné pořídit doménu a hosting aplikace, 50% po odevzdání aplikace. Případné navýšení ceny musí být odsouhlašeno předem.
Ochrana osobních údajů
Obchod při své činnosti neposkytuje osobní informace o svých klientech třetí osobě; prohlašuje, že informace bude využívat výlučně pro svou potřebu. Osobní údaje zadané klientem při objednání služeb budou využity výlučně pro vyřízení dané objednávky.
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami nebo firmou prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Záruční podmínky
Záruka se vztahuje na opravitelné realizační chyby. Nelze reklamovat chyby redakčního systému, který je dodáván extérní firmou – případné vzniklé problémy budeme řešit společně.
Odstoupení od smlouvy
Kupující má právo odstoupit od smlouvy před zahájením realizace (nákup domény a hostingu). Následné odstoupení od smlouvy je zpoplatněno ve výši realizovaných nákladů a služeb.
V tomto případě bude případný přeplatek vrácen na účet kupujícího nebo doplatek dofakturován. Vše po vzájemné dohodě
Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 1. 12. 2016.
Ing. Radek Hoďák